Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Even voorstellen

Even voorstellen 1 week 4 dagen geleden #349

• Roy
  • Roy's Profielfoto
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
Hallo allemaal,

Eind vorig jaar ben ik lid geworden van de club maar door drukte van een nieuwe baan heeft kennismaken even op zich laten wachten. Welnu, ik ben Roy en net begonnen met de modelvlieghobby. In mijn jeugd heb ik wat autootjes en een bootje gebouwd. Het bootje ben ik na meer dan 30 jaar weer tegengekomen op zolder en heb weer vaarwaardig gemaakt waardoor ik opnieuw enthousiast ben geworden. Inmiddels leg ik de laatste hand aan een flinke multicopter en in een (over)enthousiaste bui heb ik een heuse helicopter gekocht waarvan ik de details aan het aanpassen ben.
Alleen: ik kan helemaal niet vliegen en in de buurt (Haarlem) is ook weining gelegenheid om gewoon even te gaan vliegen. Vandaar dat ik lid ben geworden van deze club. Maar het is natuurlijk ook gewoon leuk om gezamenlijk bezig te zijn met de hobby in plaats van alleen maar in m'n uppie aan de werkbank te zitten. Ik hoop ook een bijdrage te kunnen leveren.

Ik kom in ieder geval graag naar de nieuwjaarsbijeenkomst aanstaande zondag om voor het eerst met andere leden kennis te maken.

Roy
The administrator has disabled public write access.

Even voorstellen 1 week 2 dagen geleden #350

• franskoek
  • franskoek's Profielfoto
  • Afwezig
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 8
Hoi Roy,

van harte welkom bij de FMS. Hopelijk ga je het naar de zin krijgen.
We spreken elkaar aanstaande zondag.
Tot dan!
The administrator has disabled public write access.
Tijd voor maken pagina: 0.348 seconden

Forumactiviteit

Ga naar boven